• pane0101

Cosa hè a griglia in acciaio strutturale?

Grille à barre d'aciercù alta forza è struttura ferma hè custituita da azzaru carboniu, azzaru aluminium o azzaru inox.

Sicondu i metudi di fabricazione, pò esse divisu in quattru tipi: saldatu,press-locked , grigliate rivettate e serrate. Sicondu i formi di a superficia, pò esse divisu in liscia ègriglie dentate.

Materiale: acciaio al carbonu, acciaio alluminiu, acciaio inox.

Griglia d'acciaio hè un cumpunente strutturale essenziale di parechje custruzzioni, in particulare in spazii cummirciali è industriali. A griglia hè specificamente cuncepita per l'applicazioni d'impattu elevatu, alta carica, cum'è in passerelle, scale, plataforme è mezzanine. L'azzaru hè un materiale incredibile per aduprà in a custruzione è a custruzzione.

Cumu hè fatta a griglia metallica?

A griglia di metallu espansa hè fatta da a creazione di slits in una foglia di metallu, è poi stende (espansione) a foglia, risultatu in un mudellu di diamante. U fogliu pò esse tagliatu à grandezza è appiattitu. Parechji tipi di metalli ponu esse allargati cum'è l'acciaio inossidabile, l'azzaru di carbone, l'aluminiu è più.

Span di griglia ?

A distanza trà i punti di supportu di griglia, o a dimensione di i bars bearing in questa direzzione.

Chì sò i materiali di griglia?

I materiali di griglia di bar comunemente usati includenu l'acciaio carboniu, l'acciaio galvanizatu, l'aluminiu è l'acciaio inox. A griglia di barra hè tipicamente usata per pavimenti in stile industriale per via di u so eccellente rapportu forza-pesu è un altu percentualità di spaziu apertu chì face quasi senza mantenimentu.

Chì ghjègrille à barre dentelée?

Bars serrated type-bearing sò fatti di azzaru bassu di carbone, aluminium, o acciaio inox. I tipi di griglia includenu l'acciaio saldatu serratu cù una superficia semi-circular, una superficia trapezoidale o una superficia intermittente.

Anping County Jintai metal Product co.,ltdhè a fabricazione prufessiunale di varii di griglia d'acciaio, griglia d'acciaio galvanizatu, scalinata d'acciaio, copertura di trinchera è pò ancu fà qualsiasi tipu di tipu cum'è dumanda di u cliente.


Tempu di pubblicazione: 21-oct-2023