• pane0101

Prucessu di saldatura di griglia in acciaio galvanizatu à caldo

Di solitu, u metudu di cunnessione inversa DC pò riduce u spruzzo è assicurà a combustione stabile di l'arcu. Diverse macchine di saldatura è diverse tensioni di rete duveranu aghjustà i paràmetri di saldatura in modu adattatu à a situazione attuale durante l'operazione.

A doppia facciagriglia d'acciaio saldata hè fattu di ferru piatta punzonatu è saldatu inseme cù l'acciaio quadratu ritortu. Per i grigliati d'acciaio di a listessa dimensione, a saldatura à doppia faccia necessita di saldare barre d'acciaio da i dui lati, è u so pesu hè più di quellu di a saldatura unilaterale. , costu più altu.

I metudi principali di pulizziari dipositi zincu nantugriglie d'acciaioinclude incineration, paint stripper immersion, mètudu jet d'acqua, etc. U metudu incineration vi pruducia una grande quantità di gasi tossichi è seriu pollute l 'ambienti, chì hè statu strettamente pruibitu da u dipartimentu di prutezzione di l'ambiente.

U metudu di immersione per rimuovere a pittura hè altamente corrosivu è inflammable perchè cuntene acidi forti è solventi organici. Moltu grande è caru.

U metudu di jet d'acqua hè attualmente u metudu di trattamentu più utilizatu, ma hà svantaghji cum'è un altu cunsumu d'energia, un altu costu di mantenimentu di l'equipaggiu, è potenziali periculi di sicurezza. Pò risponde à i requisiti di sicurezza di a pittura.

U gasu pruduciutu dagriglia d'acciaiosaldatura cuntene una grande quantità di cumpunenti dannusu cum'è acetaldehyde, formaldehyde, acidu rosin, isocyanate, hydrocarbons, etc. Sti particeddi è gasi dannusu vi affettanu a salute di l'operatori è pollute l'ambiente.

Ugriglia d'acciaio U purificatore di polvera hè un purificatore d'aria d'alta efficienza pensatu per u fumu è a polvera di gasi industriali. Un sistema cumpletu di purificazione d'aria. U sistema di filtru di u purificatore hè custituitu da una capa di pre-filtru, una capa di filtru principale è una capa di filtru di gas. A strata di pre-filtru pò assorbe particelle relativamente grandi in u flussu d'aria per evità l'otturazione prematura di a capa di filtru principale; a capa di filtru principale hè fatta di HEPA efficiente L'elementu di filtru hè cumpostu di l'elementu di filtru HEPA d'alta efficienza cù una efficienza di filtrazione di 99.99% per particelle di 0.3 micron. U stratu di filtru di gasu hè cumpostu da un elementu di filtru chimicu, chì pò eliminà in modu efficace i gasi dannosi in u flussu d'aria.

cat


Tempu di post: 22-Sep-2022