• pane0101

E caratteristiche di a tappa di a cantina

A tappa di pozzu hè ancu chjamata "coperta di fossa ", "copertura di manhole", "copertura di fossa", "a tappa di manhole era urigginariamente fatta di cimentu, è hè facilmente dannatu in l'usu normale di a fossa media. In seguitu, a fossa hè saldata da a griglia d'acciaio, chì hè ligera è ligera, u pruduttu hè stallatu in u listessu modu, a resistenza à l'impattu hè simplice, a custruzzione hè bella è l'usu hè grande, è u costu di a grande zona dopu à a superficia di u calore di a superficia. custruzzione. Cunnettendu o aduprendu connettori per cunnette u tavulinu anti-furtu, etc., u tavulinu anti-furtu è altre funzioni utilizati in coperchi di lattice d'acciaio è certi spazii residenziali high-end sò largamente usati. A copertura di trinchera garantita pò esse usata più largamente in diversi lochi cum'è strade municipali, facilità di u mercatu, quartieri residenziali, scole, governanti è cusì. Pò esse equipatu cù una copertura di piastra mobile è un mecanismu di piastra di assemblea o un dispositivu antifurtu cum'è necessariu.

Pruduttu di copertura di fossataglia:

1. A direzzione di l'azzaru pianu di a tappa di a fossa hè a direzzione di carica (supportu), è a lunghezza L di l'azzaru pianu hè determinata secondu a larga distanza di a fossa (bene);

2. Sicondu a lunghizza di u groove (bene), pigliate a larghezza di u bordu standard di 995mm chì scontra u modulu di trasfurmazioni, è lasciate un spaziu di 5mm trà e tavule;

3. A parte restante di a trinchera (bene) lunghezza menu di 1 metru hè sized da u modulu;

4. Selezziunà u tipu di griglia d'acciaio secondu a larghezza di a fossa (bene) è i bisogni di u cuscinettu.

5. Hè ricumandemu di sceglie una coperta di fossa di taglia standard per u disignu è a custruzzione, è altre specificazioni ponu esse persunalizate.

Caratteristiche dicoperchio di cantina:

1. Trattamentu di a superficia galvanizzata Hot-dip: Hà una forte resistenza à a ruggine.

2. Disegnu anti-copertu avanzatu domesticu: u cupertu di a canna in griglia d'acciaio hè cunnessu à u quadru cù cerniere, chì hè antifurtu, sicuru è faciule d'apertura.

3. U pruduttu hà una bella apparenza: linee simplici, apparenza d'argentu, idee muderni

4. A grande maglia hà u megliu drenaje: l'area di fuga hè 83,3%, chì hè più di duie volte quella di ferru.

5. U materiale hè salvatu è l'investimentu hè salvatu: quandu u grande span è a carica pisanti sò usati, u prezzu hè più bassu di quellu di u ferru; è u costu di rimpiazzà a cuperta di ghisa per robba o sfracicà pò esse salvata.

6. L'usu di l'azzaru di carbonu d'alta resistenza face chì a griglia d'acciaio hà una forza alta: a forza è a tenacità sò assai più altu ch'è quelli di ghisa, è ponu esse usate in ambienti grande è pisanti cum'è docks è aeroporti.

7. Ci sò parechje varietà di prudutti: risponde à i bisogni di diversi ambienti, carichi, spans è forme, è ponu furnisce dimensioni è forme secondu i clienti.

d6ac29bd17759936a2505d168884579


Tempu di Postu: 27-Sep-2022