• pane0101

Saldatura à griglia in acciaio

Griglia d'acciaiosaldatura:

Ci hè dui tipi di saldatura di pressione di a macchina è a fabricazione manuale: a saldatura di pressione di a macchina usa una saldatura di pressione di resistenza à alta tensione. In l'acciaio pianu, a griglia d'acciaio d'alta qualità cù punti di saldatura forti, alta stabilità è forza pò esse ottenuta. A griglia d'acciaio fatta à a manu hè prima perforata nantu à l'acciaio pianu, è dopu a traversa hè posta in u foru per a saldatura spot.

Ci sarà un spaziu apertu trà u crossbar è l'acciaio flat, ma ogni puntu di cuntattu pò esse saldatu per ottene a stessa cunnessione di fusione trà l'azzaru pianu è l'acciaio torsione, cusì a saldatura serà più forte è a forza serà migliurata, ma u L'apparenza ùn hè micca bè cum'è a bella plegazione di a saldatura di pressione Mudificà stu paràgrafu per utilizà griglia d'acciaio saldata à pressione per leghe, materiali di custruzzione, stazioni di energia, caldaie, custruzzione navale, petrochimica, chimica è impianti industriali generale, custruzzione municipale è altre occupazioni.

Hà i vantaghji di a ventilazione è a trasmissione di luce, anti-skid, forte capacità portante, bella è durable, faciule da pulisce, è installazione simplice. A griglia d'acciaio hè stata largamente usata in tutti i campi di a vita in casa è à l'esteru, principarmenti utilizatu cum'è canali industriali, gradini di scala, corrimani, pavimenti di canali, ponti ferroviari laterali, canali di torre d'altitudine, coperchi di drenu, coperchi di pozzi, barriere stradali, trè. -dimensionale Parcheggio, a recinzione di istituzioni, campus, fabbriche, imprese, campi di sport, ville di giardinu.

Pò esse ancu usatu cum'è finestri esterni di e case, guardrails di balconi, guardrails per autostrade è ferrovie, etc. Cum'è un novu tipu di materiale di ingegneria, a griglia d'acciaio saldata à pressione hè principalmente usata per i canali, cavalletti, ponti, guardrails d'autostrada, coperture di trinchera, cancelli, porte in i campi di metallurgia, putenza, marina, municipale, petrochimica, trasportu, materiali di custruzzione, difesa naziunale, etc. Attualmente, a dumanda annuale di u nostru paese di griglia in acciaio hè di circa 270 000 tunnellate. Dunque, a pruspettiva di u mercatu di a griglia d'acciaio saldata à pressione hè assai larga.

Installazione di a piattaformagriglia d'acciaio

Prima di mette è stallà a griglia d'acciaio nantu à a piattaforma, prima cunfirmà se l'installazione di a struttura di l'acciaio in generale risponde à i requisiti di cuncepimentu. Prima, cunfirmà chì u locu di a griglia d'acciaio nantu à a piattaforma deve esse stallatu secondu l'elevazione è u numeru necessariu da i disegni. U numeru hè pusatu è posizionatu accuratamente.

U prucessu di stallazione di a piattaformagriglia d'acciaiohè cusì:

1. Attenzione deve esse pagatu à a stallazione di a gratina d'acciaio di a piattaforma. Una volta chì a griglia d'acciaio di a piattaforma hè posta nantu à u fasciu, u spaziu deve esse aghjustatu è fissatu immediatamente per evità u spustamentu di a griglia d'acciaio di a piattaforma è causà accidenti di sicurezza. U locu di a griglia d'acciaio di a piattaforma deve esse stallatu secondu l'elevazione è u numeru richiesti da i disegni. 2. U distaccu di stallazione di a griglia d'acciaio di a piattaforma hè generalmente 10mm.

3. E duie estremità di l'azzaru pianu caricatu di a grata d'acciaio di a piattaforma deve esse sustinutu nantu à travi d'acciaio o altri frames di sustegnu, è a lunghezza di a volta di ogni estremità ùn deve esse menu di 25 mm. A distanza trà e griglie d'acciaio di e duie piattaforme hè di solitu 10 mm. Durante a stallazione, l'aghjustamenti adattati deve esse fatti secondu i requisiti di i disegni è a situazione attuale in u situ.

4. U spaziu di stallazione deve scuntrà i seguenti esigenze: u spaziu trà i griglia azzaru piattaforma hè 3mm, è a distanza trà u griglia azzaru piattaforma è a struttura adiacente hè 10mm.

timg (1)


Tempu di Postu: Aug-11-2022