• pane0101

Introduzione à a cunniscenza di basa di a griglia in acciaio

Griglia d'acciaio hè un pruduttu di piastra d'acciaio utilizatu per attraversà l'azzaru pianu secondu una certa distanza è a barra, è saldatu in un lattice quadratu. Adupratu principalmente percoperta di trinchera , piattaforma di struttura in acciaio, piastra di scala in acciaio è cusì. A barra hè in generale azzaru quadru torciatu. A piastra d'acciaio hè di solitu fatta di azzaru di carbone, è quandugalvanizatu in apparenza, pò impedisce l'ossidazione. Lattice d'acciaio pò ancu esse fattu dainossidabile . U seguitu hè di presentà a cunniscenza basica di a piastra d'acciaio.

1.Steel griglia pruduzzione standard: (standard griglia azzaru China) YB / T4001.1-2007 standard; I Stati Uniti, Gran Bretagna, Australia è Nova Zelanda anu ancu i so standard. Norme Steel in cunfurmità cù GB700-88,GB1220-92.

2.Specification di griglia d'acciaio:

(1) carica spaziatura azzaru piatta: dui distanza centru adiacenti di carica azzaru piatta, cumunimenti usatu 30MM, 40MM dui tipi. altre specificazioni ponu esse persunalizate.

(2) indica u metudu di trattamentu: galvanizazione calda, galvanizazione fredda, pittura spray.

(3) spacing crossbar: u centru spacing di dui crossbars adiacenti hè di solitu 50MM, 100, dui tipi, altre specificazioni ponu esse persunalizati.

(4) Bearing flat steel: di solitu 20X3, 25X3, 30X3, 32X3, 32X5, 40X4, 50X5 è altri mudelli.

3.Methed di fixing griglia azzaru

A saldatura è a fissazione di pinze di muntatura sò dispunibili. U vantaghju di a saldatura hè chì hè fissatu è ùn si stende micca. Hè piazzatu nant'à ogni Angle flat steel di a griglia azzaru, è a lunghezza di saldatura ùn hè micca menu cà 20mm è l 'altezza ùn hè micca menu cà 3mm. I vantaghji diclips di montaggio sò chì a strata di zincu caldu ùn hè micca dannatu è u disassemblamentu hè cunvenutu. Ogni piastra hà bisognu di almenu 4 setti di clips di muntatura, è u numeru di clips di muntatura cresce cù l'aumentu di a durata di a piastra. U metudu sicuru hè di saldarà a testa di viti direttamente à u fasciu senza a pinza più bassa, in modu chì a griglia d'acciaio ùn sfilà micca da u fasciu per via di a pinza di installazione libera.

Griglia d'acciaio hè adattatu per leghe, materiali di costruzione, centrali elettriche è caldaie. Custruzzione navale. Impianti petrochimici, chimichi è generali industriali, custruzzione municipale è altre industrii, cù ventilazione, luce, anti-slip, capacità portante, bella è durable, faciule da pulisce, faciule d'installà è altri vantaghji.


Tempu di pubblicazione: 18-10-2023