• pane0101

Precauzioni per a griglia d'acciaio dentata

Griglia d'acciaio dentata hè assai cumuni in a produzzione è a vita di e persone. Duranti l'usu, postu chì a griglia d'acciaio dentata hè direttamente esposta à l'aria, hè facilmente affettata da a corrosione acidu-base è altri fattori. Per quessa, quandu e persone utilizanu a griglia d'acciaio dentata, u trattaranu nantu à a superficia. U scopu principale hè di prutezzione di a griglia d'acciaio dentata da l'influenzi esterni, cusì chì a griglia d'acciaio dentata hè bella è pratica, è ghjoca un rolu megliu. Questu hè più impurtante.

In usu digriglia d'acciaio dentata , Ci sò parechji metudi di trattamentu nantu à u mercatu, è i populari sò galvanizzazioni calde è galvanizzazioni fretu. Perchè e proprietà chimiche di u zincu sò assai stabili, quandu u trattamentu termale o u trattamentu elettricu hè utilizatu, pò esse direttamente impannillatu in l'acciaio pianu di a griglia d'acciaio, chì hà un bonu effettu di prutezzione nantu à a piastra d'acciaio internu. Dopu stu trattamentu, a griglia d'acciaio dentata pare ovviamente più visualmente superiore. Quandu s'utilice in l'edificazioni municipali, a griglia d'acciaio dentata hà un bonu aspettu esteticu. Di sicuru, stu trattamentu hè assai populari, è a vita di serviziu di tutta a grata d'acciaio dentata hè significativamente aumentata. Questu hè in u trattamentu di a superficia di sti materiali. Dopu quì, un bon impattu pò esse pruduciutu.

Quandu salda ugriglia d'acciaio dentata , dritta l'acciaio pianu prima di saldatura. Se l'azzaru pianu hè in un statu di curvatura arc-haped, l'azzaru pianu ùn hè micca drittu prima di saldatura, ma l'azzaru pianu hè direttamente saldatu nantu à a fustella, chì pare dritta nantu à a superficia. In fatti, a stu tempu, i denti U griglia azzaru hà digià forti stress internu. Prima di decapare è di galvanizazione in caldu, a tensione interna hè eliminata da a griglia d'acciaio dentata. Se u stress internu si manifesta, a forma diventerà un arcu horizontale. .

Ugriglia d'acciaio dentatahà purtatu assai cunvenzione à e persone, per quessa hè più è più accettatu da a ghjente.

5


Tempu di Postu: Aug-25-2022