• pane0101

Griglia in acciaio di piattaforma

Griglia in acciaio di piattaformahè cunnisciutu ancu "piattaforma di griglia in acciaio galvanizatu à caldo ". Hè un pruduttu di griglia d'acciaio largamente utilizatu. Stu tipu di griglia d'acciaio hè u più utilizatu in parechji campi di l'industria è hà l'impattu più forte nantu à a superficia. In particulare, a griglia d'acciaio cù un spaziu di cruci di 50 mm hà una forte capacità per resiste à l'impattu laterale.

Ugriglia d'acciaio di piattaforma hà una gamma estremamente larga di applicazioni. In generale, diverse piattaforme in fabbriche, attelli, minieri, porti è magazzini ponu esse selezziunati, belli è faciuli à stallà. Hè un pruduttu di custruzzione novu è aghjurnatu. I platti di saldatura (pareti laterali), i guardiani di u piattu checker, è l'accessori cum'è i connettori ponu esse aghjuntu à a periferia. L'acciaio flat cù diverse specificazioni di l'azzaru pianu pò esse usatu per bordu, o cù l'acciaio angulu, l'azzaru di u canali, u tubu quadru, etc.; manici è cerniere ponu ancu esse installati nantu à e griglie d'acciaio chì deve esse spustate o apertu spessu.

Features

1. Welding kick plates (ribs), checker plate guards, and accessories such as connectors ponu esse aghjuntu intornu à a periferia.

2. Aduprà azzaru flat cù differente specificazioni da l 'acciaio piatta per bordu, o aduprà azzaru angle, azzaru canali, tubu quadru, etc.

3. Maniglie è cerniere ponu esse stallate nantu à a griglia d'acciaio di a piattaforma chì deve esse spustata o aperta spessu.

4. U standard di saldatura di l'orli di a griglia d'acciaio di a piattaforma hè: unu per ogni cinque bars di a serie 1; unu per ogni quattru bars di a serie 2; unu per ogni trè bars di a serie 3. A saldatura hè una saldatura di filetta unilaterale di micca menu di 3mm, è a durata di a saldatura hè 20mm.

Specificazione

1. Ugriglia d'acciaio cù u spaziu azzaru flat di 30mm hè a varietà più usata in u campu industriale. Trà a seria di griglia d'acciaio cumunimenti usata, hà a più forte resistenza à l'impattu di a superficia.

2. A griglia d'acciaio cù u spaziu di l'azzaru pianu di 40mm hè a varietà più ecunomica è più ligera. Hè a scelta più ideale per l'occasioni cù u più chjucu.

3. A griglia d'acciaio cù u spaziu di a barra piatta di 60 mm è u spaziu di a barra horizontale di 50 mm hè una varietà sviluppata apposta per l'applicazione in l'industria minera. Risolve u prublema di i minerali splashing nantu à a superficia di u platu, è hè spessu designatu per e piante di trasfurmazioni in a industria minera. , stazione di trasferimentu, a superficia di u bordu di u sistema di triturazione.

Griglia d'acciaiomateriale:

1. Sia l'azzaru pianu è a traversa sò fatti di Q235 di GB / T700. Sicondu l'accordu trà u fornitore è u cumpratore, altri materiali ponu ancu esse utilizati.

2. L'acciaio chjappu adopta l'acciaio pianu laminatu à caldu o striscia d'acciaio laminata à caldu o friddu dopu a slitting.

3. A deviazione permessa di a dimensione di l'azzaru pianu cunforma à e disposizioni di a Table 1 YB / T4001.1-2007.

4. L'acciaio piattu dentatu adopra striscia d'acciaio laminata à caldu o striscia d'acciaio laminata à caldu o friddu dopu à slitting è punching. A dimensione di i denti ùn deve esse menu di 5 denti per 100 mm.

5. Section size and moment of inerzia di l'acciaio flat in forma di I.

Trattamentu di a superficia:

Divisu in:galvanizzato a caldo , zincatu friddu (elettro-galvanizatu), spray-painted è foglia nera (micca trattata). In generale, a galvanizazione in caldo hè comunmente utilizata, è a vita di serviziu di anti-ruggini è anti-corrosioni hè finu à 40-50 anni dopu à u trattamentu.

banca di foto (2)


Tempu di post: 30-sep-2022