• pane0101

Nuove misure dannu fillip à u capitale straneru

Cina accelerà i grandi prughjetti d'investimentu straneru per attruverà l'investimentu straneru - un puntu chjave in u pacchettu di stimulu di 33 misure presentate marti da u Cunsigliu di Statu, u Gabinettu di a China, per stabilizà a crescita economica.

U pacchettu copre e pulitiche fiscali, finanziarie, d'investimentu è industriali. Veni in mezzu di una crescente pressione discendente nantu à a seconda ecunumia più grande di u mondu esercitata da difficultà è sfide da fatturi inaspettati, cum'è a rinascita domestica di i casi COVID-19 è e tensioni geopolitiche in Europa.

L'analisti anu dettu chì l'investituri stranieri sò cuntributori impurtanti à u sviluppu ecunomicu di a Cina, è chì a nazione hè prevista per stabilizzà più l'investimenti stranieri per injectà un novu impetu à u crescita ecunomica.

"I novi misure sò un signalu forte è pusitivu per l'investituri stranieri chì a Cina vole espansione a cooperazione cù l'imprese straniere è li accolti per realizà una crescita stabile è à longu andà in Cina", disse Zhou Mi, un ricercatore senior in l'Academia Cinese di l'Internazionale. Cummerciu è Cooperazione Economica in Pechino.

Basatu nantu à i prughjetti d'investimentu straneru chì sò stati inclusi in i meccanismi di travagliu speciale di u guvernu cinese è i prugrammi di green-track per investitori stranieri, a nazione rivederà è illuminarà tali prughjetti chì implicanu grandi investimenti, un forte effettu spillover è una vasta copertura di l'industrii upstream è downstream.

fabbrica-a (1)


Tempu di posta: 02-02-2022