• pane0101

Produttore di griglia in acciaio

Galvanizatu à CaldaGriglia d'acciaiohà funzioni putenti è hè largamente utilizatu in piattaforme, passerelle, tretles, coperture di trincea, coperture di pozzi, scale, recinzioni, guardrails è altri campi in l'industria petrochimica, centrali elettriche, piante d'acqua, impianti di depurazione di acque reflue, ingegneria municipale, ingegneria di sanità ambientale è cusì. nantu.

Ci sò parechji tipi digriglia d'acciaio prudutti in a nostra fabbrica. Pudemu cuncepisce è pruduce prudutti per i clienti secondu diversi ambienti, capacità di cuscinetti, span, forma, culore è costu differenti. Tutti i prudutti sò strettamente gestiti secondu e specificazioni avanzate da l'acquistu di materia prima, a produzzione è a fabricazione, l'ispezione di u pruduttu finitu à u mercatu, in modu chì a griglia d'acciaio pò ottene alta qualità è bona qualità.

Prudutti principali: tutti i tipi digriglia in acciaio zincato a caldo , griglia d'acciaio cumminata, griglia d'acciaio, griglia d'aluminiu, stencil d'acciaio compostu; ringhiere d'acciaio, ringhiere d'acciaio inox, ringhiere d'aluminiu; scala, scala in acciaio inox scala aluminium; treads, trench covers boards, pool cover trees, walls, ceilings, ceiling, sun visors; ganci di pipa è parechji altri cumpunenti di metalli non ferru è parti strutturali. A griglia di bar hè una scelta forte per i prughjetti chì varienu da trincee à decking. A griglia di barra d'aluminiu hè una bona scelta quandu un materiale ligeru, resistente à a corrosione hè desideratu.

Quandu urdinate o specificate una griglia di barra d'acciaio, per piacè cunfirmà:

U tipu di griglia

Size Bar

Superficie di griglia - cima serrata o pianura

Diametru di barre trasversali, spaziatura di barre trasversali

A prufundità di a barra di cuscinettu, u spaziu di a barra di cuscinettu

Finitura - unpainted, shop primer, o hot dip galvanized

Stile è quantità di fasteners, se necessariu

In più di a nostra griglia d'acciaio standard, pudemu ancu persunalizà secondu i disegni o campioni da i nostri clienti. Cuntrollemu a qualità di u produttu in modu criticu per ogni passu durante a fabricazione da a materia prima finu à a consegna. Offriamu supportu tecnicu secondu i bisogni di u prughjettu di i clienti, demu a pruposta nantu à u spessore, distanze, etc. di i grigliati d'acciaio à i clienti secondu u pesu di u cuscinettu.


Tempu di post: 25-oct-2023