• pane0101

Cumu installà a griglia d'acciaio serrata

Griglia in acciaio dentellata hè largamente utilizatu in a custruzzione di edifizii è altri spazii publichi esterni. In cunfrontu cù a griglia d'acciaio standard chì hà una superficia dritta è uniforme, stu tipu di griglia d'acciaio hà una caratteristica di bordu di tacca chì hè aduprata per impedisce à e persone di sdrughje nantu à a superficia mentre à u stessu tempu furnisce una capacità di ventilazione eccellente, cusì hà ancu a so applicazione ricca. . Per quessa, noi vi furnissi un modu facili à stallà agrille à barre d'acier dentelée.

Passu 1

Prima di a stallazione, ci sò qualchi preparazione chì avete bisognu à fà. Prima, mette qualchi tavulini d'avvertimentu se a vostra zona di travagliu hè in un locu induve parechje persone pò passà ogni ghjornu. Siconda, mette i vostri grigliati d'acciaio à u locu pianu è fighjate s'ellu ci hè un locu induve e griglie ùn sò micca bè. Cumunicà cù u fabricatore di griglia per rimpiazzà i griglie di dimensioni incorrecte o rotte.

Passu 2

Sceglite u metudu propiu per installà e grigliate basatu nantu à a funzione specifica. Pudete sceglie sia saldalli per sempre o appiccicà cù un fastener. Normalmente parlante, quandu i grigliati sò usati cum'è passerelle, duvete saldà in permanenza. È in a parti seguente, avemu aduprà a passerella cum'è un esempiu per mostrà cumu installà i grati d'acciaio serrati bè.

Passu 3

Mettite e griglie in a seccione cù traverse è assicuratevi chì u bordu serrated face in sopra. Fate cinque punti di saldatura cù a torcia particulari - dui à u latu drittu, dui à a manca è unu à mezu à a griglia è u supportu intermediu. Perforà qualchi buchi in i supporti intermedi in i punti di saldatura in modu chì hè faciule per l'electriciani è i fontanisti per apre a griglia è fà cù u filu elettricu necessariu è u travagliu di pipa.

Passu 4

Mettite un clip di sella nantu à u supportu è spinghje u bullonu. Stringhje i clips mettendu una rondella è una noce à l'estremità di u bullone. Stringhje a noce è u bullone cù una chjave.

nutizie 2

Tempu di post: 28-May-2019