• pane0101

Metudu di saldatura di griglia in acciaio galvanizatu à caldu

L'accessu à u travagliu è l'accessu à e griglie d'acciaio galvanizzate di zincu caldu duveranu esse pensati per prevene i periculi di scontri di i pedoni. Per prevene i periculi di inciampare per i pedoni, ugratin d'acciaio à caldo g deve esse piatta, è a diffarenza di altezza trà adiacente griglia azzaru hot-dip, griglia azzaru hot-dip è membri ùn deve più di 4mm. Siconda, a griglia d'acciaio di zincu caldu deve esse un equipamentu fermu per impedisce a caduta. Dunque, l'attrezzatura di griglia d'acciaio di zincu caldu hà solu bisognu di utilizà u metudu di saldatura pò esse ferma. Les grilles d'acier zinc à chaud qui doivent être déplacées et installées doivent être sécurisées grâce à la pince de l'équipement partagée par legriglie d'acciaio zincu à caldo . U numeru è u metudu di l'equipaggiu deve esse aghjuntu per impediscenu à i membri di cambià di novu, è a carica deve risponde à i requisiti di u travagliu.

A causa di l'esistenza di spazii d'acciaio pianu di piastra di griglia d'acciaio, ùn pò micca piantà a scintilla generata quandu u travagliu caldu. Da l 'usu currenti di piastra griglia azzaru, u distaccu trà l 'acciaio piatta hè più grande chè 15mm, s'è u distaccu hè 15mm, pò fà u nut sottu M24, M8 sottu à u bolt, 15 sottu à u tondu azzaru è electrode caduta, cumpresi chiavi; Se a liberazione hè di 36 mm, pò causà a noce sottu à M48, u bullone sottu à M20, l'acciaio tondu sottu à 36 è a barra di saldatura per fallu, cumpresa a chjave. L'oggetti chjuchi cadunu, ponu smash the person below, causendu ferite persunale; L'instrumentu, u cable, a linea di l'instrumentu, u tubu di plastica, u calibre di u nivellu di vetru è u specchiu in u dispusitivu sò dannighjati, risultatu in accidenti causati da interlocking di u dispusitivu di produzzione è perdite di materiale. A causa di a spaziatura di pannelli di griglia d'acciaio, a pioggia ùn pò esse bluccata, è a fuga di materiale da a capa superiore casca direttamente à u primu pianu, aumentendu i danni à u persunale sottu.

Ancu s'è a piastra di griglia d'acciaio chì u pianu tradiziunale di u mudellu decorativu hà i vantaghji di ecunumia, sicurezza, è parechje altre prestazioni di altu costu, deve pruvà à sceglie a selezzione di mudellu adattata di u disignu dimudellu di piastra di griglia in acciaio, ma in l 'applicazzioni pratica, piastra griglia azzaru pò ièssiri usatu mischiu cu piastra mudellu dicurativi, in ordine di suddisfà u requisitu struttura più raghjone, bisogni di pruduzzioni è fattu più evidenti benefici ecunomichi.

3


Tempu di post: 01-09-2022