• pane0101

Scale à griglia di bar

Semu spicializati in a fabricazione persunalizata di l'acciaio carboniu, l'acciaio inox è l'aluminiugradini di scale in grigliaper applicazioni cummirciali è industriali.

Gradini di scala saldati sò i più utilizati per a so forza è faciule d'installazione è sò universalmente usati in a maiò parte di l'applicazioni industriali è cummerciale. I scalini d'acciaio anu una capacità di trasportu di carica più grande per a stessa larghezza è a prufundità di a barra di cuscinettu è più cunfortu di caminari. Tutti dui ponu esse urdinati cù una superficia serrata per una sicurità supplementu.

Agriglia di bar scalinata hè una seria di barre portanti unite à traverse perpendiculari à vari intervalli per furmà un pannellu portante cuncepitu per l'usu cum'è un passu. I gradini di scale sò fabbricati cù un nasu visibile definitu è ​​piastre o anguli pre-punzonati, pronti per l'imbuttatura à i traversi di scale. U nasu, chì sporge ligeramente nantu à u bordu, aumenta a sicurità fornendu spaziu supplementu per l'utilizatori'pedi.

Tuttugradini di scala sò fabbricati apposta per risponde à e specificazioni di dimensione, larghezza è lunghezza di un travagliu particulare. Inoltre, i platti standard standard ponu esse fabbricati persunalizati per risponde à a dimensione di u foru di bullone speciale di i requisiti di locu.

Fornitu cù 1 1/4"X 3/16"griglia 19W4 liscia o dentata

Cumpletu cù u nasu di piastra a scacchiera è i piatti finali standard

Disponibile in nudu, pittatu è galvanizatu

Disponibile ancu in Aluminium è Stainless Steel

Disponibile in parechje dimensioni standard

Taglie persunalizate dispunibili nantu à dumanda

Tipu principale:

T1 saldatuFixing SenzaNosing

T2 bullonataFixing SenzaNosing

T3 saldatuFixing CheckeredptarduNosing

T4 bullonataFixing CheckeredptarduNosing

Targa verticale T5 a strisce verticali

Targa verticale T6 a strisce verticali

Targa perforata T7

Targa perforata T8

A qualità di u nostru travagliu ci distingue, è i nostri tempi di prucedura è i prezzi portanu i clienti à noi una volta è una volta. Semu affidabili, cortesi è pronti à risponde à ogni dumanda.


Tempu di Postu: 11-Oct-2023