• pane0101

Descrizzione di griglia d'acciaio anti-skid

Griglia in acciaio antiscivolo hè un tipu di griglia d'acciaio. A più grande diffarenza trà stu tipu di griglia d'acciaio è di griglia d'acciaio piatta hè chì sta barra di cuscinettu di griglia d'acciaio hè cumpostu di acciau serrated, è per quessa, hà una bona capacità anti-skid. Hè principarmenti usatu in lochi umidi, slippery o un pruduttu nantu à e plataformi d'altitudine. Gioca un effettu anti-slip.

Ugriglia d'acciaio dentata hè fattu di azzaru di carbone d'alta resistenza, chì face chì a griglia d'acciaio hà una forza alta. A forza è a tenacità sò assai più altu ch'è quelli di ghisa, è ponu esse aduprati in ambienti di grande span è di carichi pesanti, cum'è docks è aeroporti. Stu pruduttu hà una maglia grande è un drenaje eccellente, l'area di fuga hè di 83,3%, chì hè più di duie volte quella di ghisa.

A griglia d'acciaio hè fabricata da a saldatrice di resistenza di pressione d'alta putenza. A griglia d'acciaio hè saldata da a barra di cuscinettu è a barra trasversale. A barra longitudinale porta a carica, è a barra horizontale agisce cum'è una cunnessione. A barra verticale rapprisenta a durata di a griglia d'acciaio, è a barra horizontale rapprisenta a larghezza di a griglia d'acciaio. A griglia d'acciaio hè divisa in u tipu pianu è u tipu di denti secondu a superficia di l'acciaio pianu caricatu. Sicondu e specificazioni è a spaziatura di l'acciaio pianu è a spaziatura di l'acciaio quadratu torciatu, ponu esse furmati diversi trattamenti protettivi, cum'è galvanizzati, pittati, micca trattati, ecc.

Griglia d'acciaio hè adattatu per a metallurgia, i materiali di custruzzione, stazioni di energia, caldaie, custruzzione navale, petrochimica, chimica è impianti industriali generale, custruzzione municipale è altre industrii. Hà i vantaghji di a ventilazione è a trasmissione di luce, anti-skid, forte capacità portante, bella è durable, faciule da pulisce è faciule d'installà..I grigliati d'acciaio sò principarmenti aduprati in diverse industrie cum'è piattaforme industriali, gradini di scala, corrimani, pavimenti di passaghju, ponti di ferrovia laterale, piattaforme di torre d'altitudine, coperchi di grondaie, tappi di pozzi, barriere stradali, scola, fabbrica, recinzione.

2f1b36b8a5009d444c0c2c45fd5b0b0

 


Tempu di Postu: Aug-18-2022